Yassmenn Bende aşırı kaşıntı vardı canım özellikle geceleri uyuyamıyor uyusamda uykumdan uyandırıyordu.Basta önemsemedim sonra artınca eşim araştırma yaptı ve ciddi birşey olduğunu fark edip doktorumuza bildirdik. Bu arada 37 haftamdayim geçen hafta başımıza geldi. Doktorum sonuçlar yüksek çıkarsa bebeği 37 haftada doğurtmamız gerekli dedi. Sadece Alp değerim yüksek çıktı Alt ve bir değer daha var onlar normal çıktı.Ciğerlerde bir sıkıntı yokmuş safrada taş meydana gelip safrayı tıkayıp onunda kaşıntıya sebeb olacağını söyledi.Dahiliyeye sefk etti.Ordanda baktılar hiç bir sıkıntı yokmuş çok şükür anlayacağın bir haftam stres üzüntü ile geçti korktuğum için. Onun için içini ferah tut.Bu arada kaşıntılar hala devam ediyor hamilelikte olabiliyormuş her ihtimale karşı bu testi yapıyorlar birşey çıkarsa erken müdahale amaçlı.İnsallah sendede birşey yoktur.Cok çok geçmiş olsun 🙏🏻