hulya_1919 valla acele etme kafan karışır benim gibi 😂 Perşembe günü adet günümdü dayanamadım Pazartesi yaptım çıkmadı ertesi gün baktım inçi bir çizgi var yeniledim testi yine çıktı adet günüm geldi yaptım negatif . Şuanki durum ise 3 gün geçti . Yani arafta olmaktan iyidir beklemek . Yada bir kaç gün kala kanda baktır