DAC aşermek psikolojik bir eylem hassas olduğumuzdan zaaf haline geliyor aklımızdan geçen. Bu da senin hangi dönemde hassasiyetinin başladığına bağlı her hamilelik farklı bende 9. Haftadan sonra başladı birçok belirti 14.haftaya kadar şok aşerdim ağladım ve midem bulandı. Şimdi 29dayız iyiyiz çok şükür ama istediğim bir şey olmayınca şımarık demesinler diye gizli gizli ağlıyorum hala 😊