CerenVarol bende de ağrı vs yoktu ama 31. Haftada kanamam oldu sebebidr yavan yapmış olan idrar yolu enfeksiyonumdu, beliritide görmemiştik, erken doğum riski ile haftanrde yattık, her hafta tahlil veriyorum şimdi, ihmale gelmez fikkat edin enfeksiyona