Medine_1992 defne55 bakslım canım zaten listede eksikte vardır cıkar illa bakslım rabbim hepimizin yardımcısı olsun 💞
defne55 Medine_1992 ooo daha çok eksik çıkar bunları al bi bu kadar daha eksik olur emin ol ilk bebek al al bitmiyo 😊
melikeyakisikli Medine_1992 bizimde dolabımız eşyamız anca kendimize yetiyor mecbur almak zorunda kaldık oda takımı rabbim yar yardımcın olsun canım 😌
20182019 Medine_1992 kesinlikle e bebekten alma pahali ve orannda mali iyi degl kuznm dedi cekti hep benim 2.cock inan canm hemen buyuyrlar anlyrm ilk cock kiyafette almak istysndr ama pahali alma bak 2.cock benm enucuz bebe marketten aldm marka dha almam ole kolay kolqy minico civilden aldgm zibnlarn hep zibn kismi koptu o yuzden gerk yok o kdar marka almaya
Medine_1992 20182019 canım ne bilim bana e bebrk uygun geldi mesela orada birbzıbın 7 TL ben H&M çok seviyorum orada bir zıbın 20 bende az ama kaliteli alayım diyorum kıyafet tenine değiyor pamuklu organik olması mühim diye bilemedim
BlsnMhmtKvc Medine_1992 bana göre normal benim bebeğimin odası 5bucuktu sadece ztn daha arabası beşik eşyaları yok iceriisnde yani 1300arabasi 1200besigi chicco nun ve birde ebebek kalite olarak iyi ama uygun değil açıkçası ben ordan bı Cok ürünü inceledim bilgisini aldım ne netten aldım hepsini cnku daha uygun oluyo net te fiyatlar açıkçası 😉
BlsnMhmtKvc Medine_1992 evdeki hesap çarşıya da uymuyo çok dgru bı laf onuda hatırlatayım fazla hesap yapma derim 😃😉
Medine_1992 BlsnMhmtKvc canım listeyi şimdiden başlayayım diye yazdım 😊neyi nereden alacam belli değil doğru söylüyorsun hesap işleri karışık 😁
BlsnMhmtKvc Medine_1992 cidden karışık başlayınca anlicaksin emin ol bide herşeyi almak istio insan fiyat normal açıkçası 😉
sevval55 Medine_1992 sadece bebek odası 8 bin verdim, gıldır gıcık bebek arabası kıyafet küvet vb yanıma beşik falan onları saymıyorum
Esesen Medine_1992 canım hem ebebğe, lcw ya, civile her yere bak indirimlerden kap hemen çok güzel şeyleri çok ucuza toplayabildim 500 tllikse 250 ye falana geldi mesela bir sürü kıyafet. Lcw de de çok iyi indirimler oluyor ama internette
Medine_1992 Esesen canım ya oda bir yetenek biliyor musun o huyum 27 yaşına kadar hiç olmadı indirim takip etmekti gidip araştırmak falan eşim de ben gibi olunca valla yandık biz 🙄 kaynanam çok iyi o işte ona parayı yollasak varya o halleder 😁
Esesen Medine_1992 yok canım ben de hiç mağaza gezmem uzandığım yerden telefondan bakıyorum😂 inan %95 eşyayı internetten aldım bu sitelerden belli fiyatı geçince kargo parası da almıyorlar ne yoruluyorum ne yol parası veriyorum. Hem de her yere ulaşabiliyorum
Haticetarhan Medine_1992 zaten beşik desen 2000 liraya yakın içinin nevresimi vırtuyla zırtıyla araba desen oda o fiyatlarda nerdeyse beziydi ıslak mendiliydi felan 6 ya yaklaşabilir bence çünkü artık herşey çok pahalı 6000 lira yüksek bi rakam evet ama alınan şeylerin çoğu da demirbaş niteliğinde
Tugbardm Medine_1992 sana şöyle söyleyim biz sadece daha bebek beşiği biberon emzik ve 10 parça falan kıyafet aldık şuan tutar 4.500 🤷🏼♀️ Daha bunun arabası var kalan kıyafetleri vaar telsiz küvet falan amaan
Medine_1992 BlsnMhmtKvc aynen canım bencede oda alsam fiyat artardı çok ama bencede uygun 6 deniliyorsa galiba bu 10 u bulur buna şükür 😁😁ilk bebeğim sonuçta can feda