Feyzanurlks bizde 13+3 olduk bu zmaana kadar kusma bulantı olmadı çok şükür bazen bazı yemeklerden kokular etkiledi o kadar şuana kadar bi süt bide beyaz peynir etkilemişti onuda başladık yemeye çok şükür onun dışında sadece bel ağrısı kasık ağrısı oluyor sağlıkla allahım bebeklerimizi kucağımıza