GlcanGizemDndar Kızlar 39+2 yim doktor 10 marta kadar daha bekleyelim sancın gelmezse doğumu sezeryan yaparız dedi 🙁
MerveHandeSyed GlcanGizemDndar canım ben 39 +6 yım hala sancım yok bebeğin hareketleri normalse beklemeyi Öner bence erkek çocuksa eğer geç gelmeside normal
CanSuu GlcanGizemDndar canım bende 39+2 haftalık olduk bugün kızımla ama doktorum normal doğum olucak bekliycez dedi bi sorun yoksa normal doğum için neden sezeryan diyo ki
tugba04 GlcanGizemDndar bizde 39 olduk bir hafta daha bekleyip duruma gore bakariz dedi doktorum ya suni sanci yada sezeryan yani ama bi sorun yoksa size suni sanci fln niye onermediler hemen sezeryan dedilerki
Sogksu GlcanGizemDndar 39+4 üm bugün banada salı gününe kadar bekleyip gelmezse sezeryan dedi doktor. Sezeryandan hep korkmuşumdur suni sancıya razıydım ama çok zorlar seni dedi doktor. İnşallah kendiliğinden gelir bebeklerimiz 🙏
GizemD Canım sıkma canını, 40. haftadan 2 hafta öncesi de sonrası da normal kabul ediliyor. Lütfen sıkıntı yapıp canını sıkma, en doğru zamanı biliyor yavrun, o zaman gelecektir.
MerveHandeSyed GlcanGizemDndar bende sezerayandan korkuyorum ama bugün bebeğimin hareketleri çok yavaşladı şimdi nst ye gidiyorum dua edin bi sıkıntı olmasın
GlcanGizemDndar Sogksu aynen benim doktorum da böyle söyledi cünkü hic bi kanama yani nişan gelmesi falan da olmadıgı icin bebegi sıkıntıya sokarız dedi suniyle
GlcanGizemDndar MerveHandeSyed inşalllah bi sıkıntı yoktur canım kendi içini ferah tut 🙁 rabbim yardımcın olsun
MerveHandeSyed Sogksu canım son gün bugündü bitti tam 40 ım şuan ama tabi onun gelme günü son gün oluyor 40 bakmıyor bu iş