Monna Arkadaşlar ilk bebeğimde emzirirken göğüs ucu yaralarıyla uğraşmış bir insan olarak krem ve avent göğüs kalkanı beni kurtarmıştı. İkinci bebeğim olacak kısmetse. İkincilerde de böyle acı yara oluyor mu? İlkinde göğüs ucu yoktu ondan da zorlanıyordum şimdi öyle bir sıkıntı yok. Gümüş kapak falan duydum da çok pahalı. Yine kalkan ve lansinoh işe yarar diye düşünüyorum
Sumeyraerva Monna bebek dogru emmeyi ogrenirse yara olmaz en azindan bende olmadi ilkinde acemiydim ucunu aliyodu sadece yara etmisti ama bunda direk kahverengu yeriyle beraber emzirdim bisey olmadi 50 gunluguz suan
07052019 Monna oluyor, eltim 3.bebeğini emziriyor 3 aylık oldu hala canı yanıyor gözünden yaş geliyor. Mutlaka önleminizi alın. Şahsen çok korkuyorum bu konudan. O yüzden ne olur ne olmaz mutlaka önlem almalısınız.
Kumsalinannesii Bende aynı durumdayım surda bekliyim. Göğüs kalkanı gerçekten ise yarar mi gümüş kapaklar dediğin gibi pahalı 🤔
Monna Sumeyraerva Allah bağışlasın. Ben de öyle düşünüyorum daha tecrübeli olacağım için emzirmede problem yaşamam gibi geliyor
Bilgege İlkinde nerdeyse 2 aya yakın acıyarak emzirdim sonra silikonlu göğüs ucu aldım kurtuldum şükür
Monna 07052019 Bu cevaba çok üzüldüm. Ben ilkinde yaşanıyor ikinci de üçüncü de yaşanmaz diye düşünmüştüm🙁 ben yine göğüs kalkanımı ve kremimi alayım en iyisi