Huzurumuz Arkadaslar çalıstıgm için diplerımı boyamam gerekıyor beyazlarım cok . Ayda bir dip yapardım evde önceden .Hamılelıkte zararsız sac boyaları var mı bıldıgnz bitkısel kullandgnz
etugce Huzurumuz ben vegan biomagic marka aldım, beyazım var diye, boyadım ve hiç kapatmadı. Keşke boyamasaydım dedim :( Kapatıcılığı maleseg çok düşük organik boyaların