Eceece1 Merhaba kızlar bebeğimin ismini Mira koymayı düşünüyorum ama bir isim daha eklemek isterim .. ne önerirsiniz ?
online_mom Eceece1 bizde mila koyucaz kısmetse.eşim tek isim olsun istıyor.bende iki isimliyim çok zor 😂 bence tek isim güzel 🙏🌸