Suhedaa vallahi okuduğum onca posttan sonra anladığım şey ne yaparsak yapalım bebek ne zaman isterse o zaman geliyor. Yürüyüş, egzersiz, merdiven inip çıkma, hurma, ilişki hepsini yapıyorum ama bende de ne ağrı var ne sancı. 38+4üz bizde 🤦♀️ o yüzden çokta şey yapmamak lazım sanırım 🙄