elifeyy
Bu haftada olup bel ağrısı yaşayan bide bebeği baya aşada hisseden var mı dün kontr vardı açılma uok sanırım bişey demedi ama rahim ağzın baya kısalmış dedi 9 gün daha dayansa içerde , yatsam bebek aşaya baskı yapsada dururmu karnımda acaba korkuyorum 1 hafta dahadursa alıncak zaten:(