Efsunli Kızlar 37+1 günlük hamileyim bügün kontröle gitim nst cektim sancımın olduğunu söyledi ama açılma yok dedi muane etmedi çatı muyanesi sizin fikriniz nedir
dvran22 Bu konu hakkında fikrim yok canım üstte kalsın diye yazıyorum Bende 40+2 oldum ne sancı ne açılma hiçbirşey yok 😥