madl41 benim bebegimin basi aşağıda ve benim normal doğum yapmam da yasak şimdi tedirgin olmakta istemiyorum ama diyorum ya kasilma nasil bir his bilmiyorum sadece sirtim belim karnim cok agriyo kasiklarim falan omuzlarimdan itibaren bi agri baski hissediyorum simdi esimi falanda tedirgin etmek istemiyorum bebeğim hareketli guzel bi kanamam olmadi sadece 4 gun once alttan muayene oldum acaba tetiklemis olabilir mi diyorum kafam cok karisik