İlk üç ay lekelenmeli plesenta previalıydım aynı zamanda 3. Tüp bebek tedavisinde hamile kaldım o yüzden ilk 5 ayım yatmakla yada çok az hareketle geçti. Şimdi 26 haftalığız plesantamız düzeldi çok şükür 5 ayın enerjisi birikti kendimi durduramıyorum sonra korkuyorum birşey olacak diye benim gibi annişler sizce birşey olur mu ağır kaldırmıyorum ama mutfaktan hiç çıkmıyorum dünya kadar yemek pasta yaptım kim yiycek bilmiyor 2 kişiyiz evde 🤣