Djmommy kapı kolu dahil herşeyi peçeteyle tutuyorum çantamda ıslak mendil mutlaka bulunduruyorum birde ufak şişe de sprey kolonyam var sadece tuvalette değil toplu taşımaya bile inip binince elime kolonya sprey sıkıyorum hemen. Klozete oturmak zorunda kalırsam heryeri peçeteyle kaplıyorum mecbur ☹️🤷