TuBiiSs
Ben bişey diyim mi tabi ki herrşeyin vakti zamanı vardır amenna, ama ben folik asit ve takviyelere başladığım ay kaldım tabi bir de muharrem ayıydı çokk çokk dua ettik eşimle.. Bir deee tek değil eşininde gönülden istemesi gerekiyor bu arkadsşında da vende de oldu eşinin isteği önemli..