rukiye-02 Kızlar merhaba bugün doktora gittim de bel çevresi bi hafta geriden geliyor haftaya tekrar gel mutlaka bakalım hala gerilik var mı dedi böyle bişeyin ölçüldüğünü ben ilk kez duydum çevremde de kimse yok böyle bi sorunla karşılaşan
Hazelkrnz rukiye-02 bel mı 🙄 ilk defa duydum acaba karin çevresi mı dedi ki ? Belki bilen vardır üstte dursun canım 🙏
Iremgokce rukiye-02 her kontrolde boyununu kafa çevresini ve bel çevresini ölçüyor doktorlar bu rutin birşey ama biraz zayıf olduğundanda haftasına göre küçük çıkmış olabilir hemen canını sıkma canım bir hafta sonra öğrenirsin
aslimutlu1 rukiye-02 bir hafta geriliği genelde sorun etmiyorlar ama yemene içmene biraz daha özen göster insallah haftasını yakalar canım . İçini ferah tur
Badevehande Karın çevresi demeye çalıştı herhalde 1 hafta geriliği normalde sorun etmezler ama git canım ihmal etme yinede
rukiye-02 Badevehande çevresinde duyan yok galiba çok teşekkür ederim cevap için canım yeni gördüm yeni geldi bildirimleri ♥️bu arada rüyamda seni gördüm seninle ilgili bi post açıyormuşum rüyamda 😂😂
rukiye-02 Iremgokce çok teşekkür ederim verdiğiniz bu güzel cevap için ♥️bildirim yeni geldiği için yeni gördüm inşallah sıkıntı olmaz
rukiye-02 aslimutlu1 eşim zaten tepemde annemle ağzımı boş bırakmayacaklarmış en son kontrolün üstünden 50 gün geçmiş bi kilo almamışım iştahım çok kapalı verdiğiniz bu güzel cevap için teşekkür ederim ♥️
rukiye-02 Yamo bilmem bana bel dedi ben de ilk defa duyduğum için sordum teşekkür ederim cevap için ♥️
rukiye-02 Badevehande postun ne ile ilgili olduğunu hatırlamıyorum ama seninle konuştuğumuzu hatırlıyorum 😅🤩
Glydn rukiye-02 karnıdır o bir hafta geriden gelen. Ama çok sorun olmaz haftası ilerledikçe dengeleniyor bizde öyle oldu çok şükür hatta bir hafta da ileri gitmiş. Ama tabi siz yine takipte kalın
rukiye-02 Glydn internetten biraz araştırdım da bebeği erken alma gibi durumlar filan oluyormuş baya da korktum ama burda yazılanlar içimi rahatlattı teşekkür ederim ♥️
Badevehande rukiye-02 kesin bebek eşyaları hakkındadır post nolursa olsun konu senle hep oraya geliyor canım😂😂
MelteminKeremi Gelişiminde genel olarak yani kilo kafa çevresi bel çevresi ölçümlerinde bir hafta önde ya da geride olması normal kabul edilir çünkü çok milimetrik hesaplardir ultrasondan ultrasona doktorun el ayarına göre bile değişir. Fark iki haftaya çıktığında takip edilir. Merak etmeyin amniyon sivisindan içtikleri için karınları şişer sonra idrarlarini yapınca iner genel olarak herhafta aynı çıkmayınca sorun yoktur😊😊
rukiye-02 MelteminKeremi çok çok teşekkür ederim bu güzel cevap için internette çok kötü şeyler okumuştum ve bu konuda hiç bi bilgim yoktu ♥️