sndserdgn tebrikler bebisini goruyorsun 😊 gaz sancisiyla karistirirsin, o gazdir falan fistan diyenleri umursama cunku ayirt ediliyor. Bana da demislerdi gaz sancisini hareket sanirsin demislerdi ama alakasi yok ikisi cok farkli seyler bende 16 17 haftaliktan beri hissediyorum.net sekilde hatta artik baya izlerken gobegimde dalgalaniyor inip kalkiyor gobegim 😁