Bernurrrr çok normal canım
Ben ilk içtiğimde tansiyonum düşmüştü hatta bu belirtilere ek olarak
Ama doktorum bi sakıncası olmadığını söyledi
Büyük abdestimin rengi de yaklaşık beş aydan beri siyah
Beş aydır kullanıyorum
Hiçbir sıkıntı olmaz yani 🤗
Rahat ol