Cido23 https://eksiup.com/p/bi1472493km8 linkteki ilaçları kullanan var mı mide bulantısı yaşayam sabah aç denileni mide bulantısı yaptığı için tok kullanıyorum o kan ilacı diğeri vitamin damlası kullanan varsa aynı şikayetler yaşanıyor mu ? (GYNOFERON 35mg sabah aç ) (DEVİT- oral damla 15mg)
defne55 Cido23 ikisinide kullanıyorum kan ilacı ilk bir iki gün mide bulantısı yaptı alışınca yapmadı daha
Turkan123 Ben devit 3 kullanıyorum doktor ekmeğe damlat öyle ye dedi o yüzden mide bulantısı yapmıyor