Oznrryldzz canım bence tekrar git bende 3 gün önce gittim telefon da bilgi aldım yapıyoruz önce kadın doğuma muayane olmanız gerekiyor onlar yönlendiriyor dedi gidip muayane oldum ve doktor kağıtla gönderdi haftaya Cuma ya randevu verdiler. Biraz üstele bence direk kadın doğuma muayane ol çalışanlarla hiç vakit kaybetme