Glsm90 Herkese merhaba 👋 20 haftalık hamileyim çatlak olmaması için yağ mı kullanmam gerekir krem mi yoksa ikiside mi bilemedim 🤷♀️ bilgi vermek isteyen olursa çok sevinirim teşekkürler şimdiden ❣️
Gamzmer Glsm90 ben freöil çatlak yağı kullanıyorum, doğal içeriği onaylı ve çok memnunum, yağlar bana daha iyi geliyor açıkçası nemi daha uzun süre gidiyor, ☺️
pyymamm Glsm90 kremi var bende yengem kullanmıs faydası görmüş elinde kalan kutularıda bana verdi yeni basladım kullanmaya
Superfreshlerim Glsm90 ben mustelanın yağını kullanıyorum, hindistan cevizi yağına da başladım geçen hafta inşallah faydası olur