Melike37 bende 4 ayımda kaldım.. Hatta 2 senedir istiyorduk olmuyordu çok moralim bozulmuştu.. ümidimi yitirmiştim nerdeyse. Ama Rabbim öyle güzel kapılar açıyor ki.. çok zor ve riskli bir hamilelik geçirdim.. acil erken doğum oldu.. Oğlum şimdi 2 aylık elhamdülillah.. Bol bol dua edin .. mutlaka her şerde bir hayır vardır.. Biliyorum insan zor günlerden geçiyor üzülüyor ama yaşadığım için söylüyorum.. birde hamilemiyim kalacakmıyım oldu mu avaba diye düşünmeyin.. bşz tam pes ettik aşılama yaptıracaktık ama hamile kalmişim.. Ama o zamana kadar adetim bir gün gecikse acaba oldumu hamilemiyim diye kafayı yerdim.. biraz okuruna bırakın.. Rabbim gönlünüze göre nasip eylesin inşallah..