AlperNural benim de 37+5 artık yürümek bile o kadar zor ki 😔ara ara karnım sertleşip yumuşuyor, sancıymış. Ama düşük sancılar 30 40 falan.Dün muayene oldum açıklık vs yok. Bebeğin de başı yukarıdaymış.. vajinal enfeksiyondan dolayı mecburen fitil verdi dr um. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz inşallah 🙏🏼