Hacer_ikiz_gebe ben hastaneyı arayıp yogun bakım unıtesıne baglattırmıstım ordakı hemsıre ıle gorusmustum ılk gıttıgım hastanede ıse kontrolden sonra danısmaya soylemıstım ıkız rısklı gebelık dıye onlar yogun bakım doktoru ıle gorusturmustu benı doktor anlatmıstı herseyı sende kontrolden cıkınca yogun bakım hemsıresı yada doktoruyla konus kesın sor yatak sayısını cıhazların durumunu ınsan bılgı alıp ogrenınce ıcı rahat edıyor