Ozlem2634 bizimde memleketimiz burası değil ama iş için mecburen buradayız, ben de öğretmenim eşim üniversitede onun tayin şansı yok, valla inanır mısınız adaları 3-4 aydır ben de hiç görmedim🙈progestan beni de çok rahatlatıyor sanki o beni koruyor gibi hissediyorum, evet hep kötü şeyler yazılıyor ben de okumuyorum doktorum da uzak dur internetten diyor, inşallah bizimkilerde güzel güzel haftalarını tamamlar, sizinkilerde hayırlısıyla sağlıkla gelirler inşallah🥰