Uzun_54 elimizde olmadan korkuyoruz kendimizi ve bebeklerimizi strese sokuyoruz, şu an 20+6 yım ama ilk üç ay benimde oldukça sıkıntılıydı bir sürü ilaç kullanıyordum ona rağmen 3 kez kanamam oldu, bebekler iyi de olsa insan kanı görünce hep tedirgin oluyor, Allah yardımcınız olsun bol bol dinlenin fazla hareket etmeyin, rabbim sağlıkla yavrunuzu kucağınıza almayı nasip etsin