Huzurumuz Beş haftalıgız doktor donaxyl fitil verdı sarı akıntım vardı idrarda bakteri çıkmıstı. Zararı dokunur mu kullanan var mı? İlk üç ay dıkkatlı kullanılmalı falan yazılmıs ilaç kullanımında ne yapacagımı sasırdım
Slinn Huzurumuz ben kullandım çok iyi enfeksiyonumu kesti doktorun verdiyse zaten zararını kendisi de düşünebilir riske girmez diye düşünüyorum.
demirmommm Huzurumuz Merhaba. Beş haftalıkken Donaxyl ilacını kullandınız mı? Bende altı haftalığım şu anda. Doktor banada verdi ama kullanmaya korkuyorum.
blgkstk Doktorun verdiği ilaçtan şüphe etmeyin . Çünkü enfeksiyonun kendisi çocuğa daha çok zarar vereceği için bu ilaçlar veriliyor.