Mervekara95 aynı şeyi yaşarım korkusu oluşmuş sizde. Bir de çevrenizde kötü hikayeleri olan birisiyle karşılaştıysanız o çok etkilemiştir. Ben daha hamile değilken çevremden o kadar kötü hikayeler duydum ki çok üzüldüm içim yandı. Ve 25 haftadayım hala içime sine sine yavrum diye sevemiyorum o duygu bende de var. Biraz soğuk kanlı yaklaşıyorum ben yaşamıcam Allah’ın izniyle diyorum ama bilinçaltı denen illet biraz bizi zorluyor sanırım. Etkilenme değil de sanırım endişe bizimkisi. Ve anneliğin asıl belirtisi de endişedir canım. İnşallah kucağımıza alır kokusunu içimize çekeriz o günleri görürüz 🥰 Doğunca da bu sefer acaba nefes mi almıyor acaba bir şey mi oldu niye sürekli ağlıyor diye kaygılanacağız yani anne demek endişe demek artık endişeyle kanka olma zamanlarımız :)