Deletedmom00170 canım 12 gün kalması seni telaşlandırıyordur normal olarak ama hiç telaş yapma adete son bir iki gün kala bile yumurtlayan oluyo ve bişey
Daha duydum yumurtlama bi ay içinde olmayabiliyormuş bazen diğer ay oluyormuş ama telaş yapmayın yazıyordu