Alya_derinim Merhabalar arkadaşlar sezeryan Doğum süreci nasıl oluyor? Çok agrı oluyor mu ? Ağrılar ne kadar sürede geçiyor? Yaşayanlar anlatabilir mi ☺️
Semuss Alya_derinim ilk günler yatarken kalkarken zorlanılıyor sonrası hafif agrılar oluyor onu da agrı kesici ile atlatıyorsunuz
Minik_Hanim Alya_derinim hastanede kaldığınız 2 gün yatıp kalkarken biraz ağrı oluyor eve çıktıktan sonra 3. 4. Gün hiç bişe kalmıyor.. Ki ben hastanede iğne ağrı kesicileri yaptirmadim yaptırsam belki hiç ağrım olmazdı..
Milamoms Alya_derinim bence tamamıyla vucütla alakalı ağrı eşiğiyle ilgili bişey mesela benim ağrı eşiğim yüksek ama yine de bana çok zor geliyor 19 Eylül’de oldum sezeryan çok zorlanıyorum inşallah siz çok rahat edersiniz ☺️
Damla01 Alya_derinim Acı ve agri esigim dusuk olmasina ragmen cok etkilemedi. Sadece ilk 3-4 gun yatip kalkarken zorlandim o kadar yani oda normaldi. Bel agrisi bas agrisi falan yasamadim. Cok rahattim 🤗