Roje onlardan kastım anlayışsız olanlar zaten öbürlerine bir lafım yok. Gerçi iyi olmakta tebrik edilmemeli çünkü babaysa eşse zaten kendine düşeni yapıp ilgili ve özenli olmalı. Bu bir görev değil içten gelmeli. He biz iyiyiz çok şükür şuan en azından son aylarım diye idare etmeye başladı. Küfür, hakareti geçtim hatta bir bakış bile çok incitebiliyor şu dönemde. Amiinn