Kubuuu1 Cido23 ben de yediğim avokadolarin kabuğunda kalan kısmı sürüyorum tabi her gün değil ama çok güzel nemlendiriyor aklınızda olsun tabi bir de bol su içmek önemli 😊
Aylingizem Vichy aqua thermal nemlendirici kremi kullanabilirsiniz bir de nuxe creme fraiche i yüz için.. çok güzel su bazlı ürünler yüzü yağlandırmaz sivilce vs yapmaz
Hilaldenerieser Aylingizem Doğrudur hamilelikte o tarz kremler önerilmez ama bu bitkisel olduğu icin doktorum yazmıştı ama şimdi siz böyle deyince kafamda karışmadı değil 🙄