tuncesra dün benim de öyleydi. İki gün falan çok yoğun geçmişti. Dün sabah kalktım çok sertti. İş çıkışı korktum bari kalp atışını dinleyeyim dedim. Sağlık ocağına gittim. Şükür bişey yoktu. Yorgunluktan olmuş olabilir ayaklarını uzat dinlen dedi ebe. Ben de 21. Haftadayım