Nargile
Salam qizlar.Dunen uziye getdim.15 heftelik hamileyem.Uzideki hekim dedi ki qiza oxsatdim amma deqiq demedi.Dedi ki gelen ayaqlarini ustune qoyub gore bilmedim deqiq amma qiza oxsadi.Sizce yanilma ola biler?Hec ele olaniniz olub mu ki evvelce qiz deyilsin sonra oglan olsun.Duzdu ikisi de sirin paydi.Amma ele bele maraqli geldi.