11+4 haftalıgım kızlar karnımda yemeklerden sonra şişlik ve gerginlik oluyor su içiyorum karnımın gerginliğinden baş dönmelerim oluyo halsiz düşüyorum. Ne yesem midem sanki dünyaları yemiş gibi oluyor rahatsız oluyorum patlıcak gibi hissediyorum karnım normalmi gerilmesi sizce