Htcbsra Canım ben bebegimin kalp atısları oldugu halde 8 haftalıkken önce düşük yapıp sonra parca kaldı diye kürtaj olmak zorunda kalmıştım 😓😓 Ve 15 ay sonra hamile kalabildim tedâvi ile çok şükür 🤲 Kürtaj da zor bir süreç ben uyutulmustum 15-20 dk sürmüş ve sonrası çok ağrılı olmuştu benim için 35-40 gün sonra da adet olmuştum. Düşük yapanların daha çabuk hamile kaldığını duymustum her ikisi de zor olacak senin için en doğru kararı kendin verebilirsin ALLAH yardımcın olsun inşallah tekrar hemen hamile kalırsın arkadaşım 🤲💜