hilal89 canım artık yeri daralmaya başladı eee kilosu da artmaya başlıyor haliyle hiç hareket etmezse sorun ama günde bir kaç defa bile etmesi iç rahatlatıcı bence. Benim de öyle biraz umursamaz çocuk olacaklar herhalde 😁 canı isteyince deviniyor beyefendi. Senin de erkekse çok normal az hareket etmesi. Ben hiç hareket etmezmişim annemin karnında mesela 😆 endişe etme bence doktorun kontrolde bir sorun görmediyse eğer sorun yoktur. Hareket etmesi için ben meyvesuyu içip sola uzanıyorum kıpır kıpır oluyor bir süre 😆