KatipAnne koyanlar var ben ilk doğumumda koymadım bunda da koymayı düşünmüyorum. Hastanelerde acil durumlarda mama illa ki bulunuyor ve veriyorlar sonrasında gerekirse doktorunla görüşerek bebeğine uygun olan mamayı belirler ve alırsın. İnşaallah ihtiyaç duymayız tabii. Sağlıklı hayırlı doğumlar dilerim