aycaycayca_89 Öncelikle herkese iyi günler dilerim. 2.5 senelik evliyim ve ağustos ayında artık korunmasız ilişki yaşamaya başladık. En son adetim 15 ağustostu. Adet döngüm 30 günde bir tekrar ediyor ve bu zamana kadar hiç sapma olmadı. Ayın 14ünde hastalanmam gerekiyordu fakat üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen henüz adet görmedim. Kesin olarak 30 ağustos, 8 eylül ve 15 eylülde korunmasız ilişki yaşadık.Dün ve bugün olmak kaydıyla 2 adet gebelik testi yaptım fakat tek çizgiydi. Kokulara karşı hassasiyet dışında başka bir belirtimde yok. Sizce geç döllenme olmuş olabilir mi? Bu 3 tarihten birinde döllenme olduysa testte çıkmamış olması normal mi? Bu hafta bekleyip önümüzdeki cuma kan tahlili yapsam çıkar mı?Başka birşey varsa geç kalmış olmaktan da korkuyorum. Hiç böyle bir deneyim yaşayan var mı aranızda?
Damla01 aycaycayca_89 Benimde gec dollenmeymis bilmiyorum tabi. Idrsrda cikmamisti ama kanda cikti. Dusuk bir degerle.ogrendm ama cikti.
LittleAnne İdrar testinde çıkmayabilir canım benimde negatifti ama kan verdiğimde hamile olduğumu öğrendim idrar testlerine güvenmiyorum o yüzden kan ver 1 hafta geçmiş adetin kesin sonuç alırsın♥️