Sevtos Arkadaşlar 8+4 haftamdayım diş ağrısı çekiyorum ilk 3 ay doktora gidilmesi doğru bulunmuyor ve ağrı kesici olarak bir şey de içemiyorum. Peki bu durumda ne yapmalıyım diş ağrısı için daha önce yaşamış olan var mı ?
Burcu92 Sevtos geçmiş olsun parol hamileligin her döneminde kullanılıyor ben de içmiştim daha 7 haftaligim. Karanfil yağını papiksle direk ağrıyan dişine sürebilirsin ama başka yerine değdirme tahriş ediyor. Ağrıyan dışın üzerine peynir koymakta ise yarıyor denedim . Inşallah bir an önce geçer benimde son 4 günüm ve disim ağrımaya başladı 😔
Kr_pinar Sevtos kendinize boşuna acı çektirmeyin parol içmeniz de bi sıkıntı Yok hatta acı çekmeniz bebeğiniz için daha kötü üzmeyin kendinizi
Ponciklerim Sevtos Geçmiş olsun Parol vermişti bana da doktorum Dişinol da alkol var diye biliyorum kullanmasanız daha iyi olur bence Sarımsak ezip ağrıyan dişinize bastırın Ya da karanfil yağı nı bi pamukla fişinize uygulayın