Ikizannesicaca Arkadaslar dogumuma cok az bi sure var hayta heean dogurabilirim ama Bogazim sisti ve ilac kullanmadan Nasil gecirebilirim doktor kesinlikle gecmesi lazim doguma Kadar dedi doktora gitmem gerektigini soledi ilac icmeden beni iyilestircek Biseyler barmi bildiginiz yardimlarinizi bekliyorumm
hunilimom Ikizannesicaca doktora gidebilirmişsin izin vermiş doktorun bi serum felan iyi gelir belki onun faydası olur çorba içebilirsin sıcak ve acı şeyler
Ikizannesicaca Evet doktor git dedi ama artik hastane kapilardan nefretlik geldi vallahi zaten yatis verildigi icin bana cok cikmak Istemedim evde biseyler yapilsin istedim