Ayaf sanırım en yararlı cevabı ben sana vericem. 3 yıldır çekiyorum bu hastalığı. Benimki sistitin de ötesinde. Mesela Bu gece 10 kez kalkmışımdır. En son 1 sene önce böyleydim aşırı rahattım geçti gibi bişeydi yine başladı. 8 hastane, sayamadığım doktora gittim ve sayamadığım tahliller. Çatal sandalyesine oturdum ve ayaklarımı ayırdım o zaman kızken vajinamın üstünde bulunan idrar yerime minik boru sokup basıncını ölçtüler. Buna ürodinami diyorlar. Yetmedi bayıltıp kamera ile mesanemin içerisin izlediler o esnada kanama olunca... 2 kez 800 liralık ilaç kullandım. Cebimden verip.. Tam geçti derken hamilelikte yine başladı. Yine gittim. Doktor senin mesanen bozuk bu hep böyle gider sana verecegimiz ilaçlar seni rahatlatır ama iyileştirmez dedi. Gerçekten de öyleymiş. Şimdi beni dinledin haline şükret. Su içsem 3 katı çıkıyorum. Su içmeyen bir İnsanım Allahtan. Buna da şükret. Bana doktorum suyun içinde eriyen bir tablet verdi gece içiyorsun. Hamileliğe yan etkisi zararı yok. Eğer hamilelikte olmuşsa bu hastalığın hiç dert etme. Eğer öncesinden varsa doğurduktan sonra ilaç tedavine başla🤲