Yigido Merhabalar hamiş bayanlarr 🌸 öncelikle rabbim isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin hamile olanlarıda bir sancıda kurtarsın .. Eveeet baslayalim oncelikle .. benim hamileliğim suresince cok sıkıntılı gecti ilk zamanlarda bebek dusunmuyorduk maddi sıkıntilardan dolayi korundugum halde hamile kaldim dusunup yaparsaniz hamile kalmaniz zor olur neyse oyle böyle derken ilk 3 ay mide bulantısı surekli kilo verme derken bi an da toksoplozma hastalığına yakalandim kedi kopek degiyimiyle bide ciğ etten olusan surekli tedavi gordum amniyosentez yapildi bebege gecip gecmemis mi diye cok sukur geçmemiş ama benim vucumda halen var . Zaman oyle yada boyle gecti pek ağrım sızım olmadi doktorum çatı muayenesi yaptikdan sonra kontrole gel dedi tabi bende bi panik çati muayenesi buysa dogumu hayatta yapamam bi korku sardı hatta eşime surekli olecem derdim not bile birakmistim ☺️ oyle boyle derken hastaneye gittim dahada bi endise ama annem esim ablalarım bi an olsun yanimdan ayrılmadılar sancim yokdu suni verdiler israrla normal istiyorum dedim sabah 10 da girdim baktım sancı cekilecek gibi olmadi doktorum epidurali onerdi o esnada hemen yapıldı keske diyorum basta vurulsaydim o kadar mi rahat o kadar mi kolay gecti anlatamam 3 cmle hastaneye gittimde bi anda suni sanciyla 7 cm oldu bu arada hastaneye gitmeden once bayagi yuruyus ve evin icinde surekli bi hareketler icindeyim bol bol hurma yedim gercekden etkisi de oldu meryem ana otunu bulamadim ama meryem suresi birebir 🙏🏻 neyse hemen doguma aldılar bi bakdım dogurmusum bile hic hissetmedim allahim karsimda bir melek istemsizce aglama geliyor bu benim mi diyorsun oyle boyle derken odama ciktim bebegi emzirin dediler bebekde solunum sıkıntisi cikti daha emziremeden kucagimdan aldiĺar meger kakasını yutmus normalde gunu gecenlere diyorlar ama benimde daha 2 haftam varmis kizlar her akinti normal degil benim akintim vardi bende hamilelik akintisi zannetttim meger kakasiymis sakin ihmal etmeyin bebegimi daha kucagima alamadan goturduler bu cok kotu bi duygu suan hala hastanede ne kadar sure kalacak bilemiyorum dusunsenize ne heyacanla gidiyorsunuz tek basiniza eve donuyorsunuz emziremiyorum hastaneden süt bekliyorlar aglamakdan uzulmekden sütüm kesildi ufacik yavrucagimi mamayla serumle besliyorlar lutfen dualarinizi eksik etmeyin 🤲🏻 velhasıl beni az cok potlarda biliyorsunuzdur cok korkarim ve paniğim vardir nefesim yetmezdi bile eger ben dogurabildiysem eminimki herkes yapar cunku gercekden cok kolay guzel dusunun guzel olsun rabbim hepinizi kurtarsın hastaneden saglikli huzurlu hep beraber cıkmayi nasip etsinn🙏🏻 carsamba saat 10 da girdim 3: 10 gece dogum yaptim 37 haftalik 3 kilo200 gram dogdu saglikli gunler ...
Mucizegibi Yigido canım Rabbim bebeğine şifa versin inşallah🙏🏻Üzülme bolca dua et biran önce atlatır inşallah🙏🏻Geçmiş olsun Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin inşallah☺️
Yigido Elvan1212 normalde 36+6 yım doktorun degimiyle 37+6 ultrasyonda oyle gozukuyor . Sancim felan yokdu onceki kontrolde cati muayenesi yapti ondan sonra kananam oldu bi kac gun nst ye girdigimde sancim gozukmus ama ben hic bisey hissetmedim
Yigido Elvan1212 degisiyordu yeşilimsi bazen sümüğümsu bazende hani adet olursunda bitmeye yakin koyu gelir ya oyle oluyordu