Gmzeeee 39+6 da gece 1 de dogum yaptim cnm oncesinden bendede adet agrisi gibi baslamisti 2 gun falan oyle hafif hafif sicak sicak agrim oldu en son gun doktora gitti acikligima baktilar 2 cm di bu cocuk yarini beklemez dediler dedikleri gibide oldu hastaneden ciktim sanci girmeye basladi inan ki dogum sancisini ayirt edebiliyosun girdigi zaman adim atamiyosun ve duzenli bi sekilde gelip gidiyor icini rahat tut inanki ayirt edersin. Simdi kizim 3 günluk yanimda yatiyor eylül kuşum 🤗🥰 rabbim hepinizi bi avazda kurtarsin insallah 🙏🙏