Ozlemhuslu Herkese iyi geceler.. 22 haftalık olduk. Hareketlerini geçen hafta hissetmeyi başlamıştım. Ilk önce pit pit diye hissediyodum. 1 haftadır sol kasigimda ve bazen bi tık üstünde ama hep aynı yerde hissediyorum. Böyle pit pit gibi bişey.. yada sanki kalp çarpıntısı gibi ama hep aynı yerde. Sizce nasıl bişey bu.
Minnosizmmm Ozlemhuslu bende 18 haftaligim 2 gün önce icimde sanki balık kayar gibi oldu bu hareket mi acaba keşke bilsem de yardim etsem bende senin gibiyim 😊
Gmzli21 Ozlemhuslu evet hissediyorsunuz artik tam da olarak bebisiniz o☺️ normaldir benimde 25+4 bende genelde tek tarafim da hissediyodum
Vera18 Ozlemhuslu bende 26 haftalık oldum hep sağ kasık üstünde hissediyorum canım telaş yapacak bişey yok ☺️
Ozlemhuslu Minnosizmmm yani bende anlayamıyorum hep aynı yerde hareket var sol kasigiminda biraz üstü ama hep orda
Gmzli21 Ozlemhuslu kiz mi Erkek mi rabbim bagislasin Saglikla vaktinde kavusmayi nasip etsin hepimize🙏☺️
Ozlemhuslu Gmzli21 mesajın beni çok rahatlattı sende de öyle mi oldu gerçekten ya neden hep aynı yerde diyorum kendi kendime.. kızım olucak inşallah sağlıkla gelsinde hiç önemli değil hic bisey
Gmzli21 Evet Canim suan da da genelde tek tarafta oluyor kendisi 🤭 benimde kiz Allahin izniyle evet saglikli olup Saglikla dogsunlar 🙏
Melikegny Benim de o haftalarda hep tek tarafta oluyordu ama sonra büyüdükçe kaburgalarına bile vurmaya başlıyor endişelenmeyin 😊