Deletedmom099 canım 6. Haftadan 10. Haftaya kadar bende yaşadım o sıkıntıyı. Şuan 12+4 um hala ara sıra oluyo. Bende duphalac şurup kullandım etkilemedi kayısı yedim bana mısın demedi. En son lifli gıda yemeye başladım bir de sabah kayısı akşam kırmızı erik yiyordum ekstradan. Öyle öyle rahatlamıştım. Çok katı yeme elinden geldiğince kuru erik ya da yaş erik kayısı bunları da gün içinde bir iki atistir ve bol su ic