Kanatsizkelebek betayı nezmn yaptığına bağlı 48 saat dolmadan yapldıysa iki katına katlamıyor.Doktorum bana 1,5 -2 katına katlaması normal demişti normalde oldu yani.Keseyi rahim içinde görmemiş mi anlamadım.Rahimde kalınlaşma oluyor bebek oraya tutunuyor keseyide doktorlar genelde ultrasonla bakıp o kalınlaşma kısmonda arıyorlar.