DnenCeset Selam daha 17 haftalığım ama çok fazla kasık bölgemde ve karın üstümde sancı var otursam aynı yatsam aynı çok zorlanıyorum bi sıkıntı varmıdır
Duyduy Ben 16.haftadayım doktorum normal dedi bebek yavaş yavaş yukarı dogru taşınıyormuş. Kas larda ona göre kasılıyor. Ama yinede doktoruna görünmende fayda var